Regulamin Hurtowy

Administrator danych :

FPH ALMI ANETA KARWAT
ELIZÓWKA 65
21-003 CIECIERZYN
NIP : 7140005857

DEFINICJE

Czas Realizacji Zamówienia

czas, w którym Zamówienie jest kompletowane, a następnie wydane przewoźnikowi w celu dostarczenia Towaru na wskazany przez Klienta adres lub bezpośrednio Klientowi, który wybrał opcję „odbioru osobistego”; Czas Realizacji Zamówienia nie obejmuje czasu dostawy

Dni robocze

oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 13.00 (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy)

Klient

podmiot posiadający zdolność do czynności prawnych, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie uzyskał dostęp do platformy zamówień internetowych E-hurtowni, dokonuje Zamówienia oraz na rzecz której świadczone są przez E-hurtownię usługi drogą elektroniczną

Konto

dedykowany Klientowi, modyfikowalny element E-hurtowni, utworzony po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawierający zbiór danych Klienta

Koszyk

funkcja umożliwiająca tworzenie Zamówienia, poprzez którą Klient stwierdza rodzaj i ilość Towarów, dane do dostawy lub wystawienia faktury, sposób płatności itd.

Regulamin

dokument regulujący warunki korzystania z platformy zamówień internetowych E-hurtowni oraz stosunki pomiędzy FPH ALMI oraz Klientem

Hurtownia stacjonarna

miejsce tradycyjnej sprzedaży hurtowej znajdujące się w Elizówce 65 Hala B/20

E-Hurtownia

serwis internetowy, którego właścicielem jest FPH-ALMI, dostępny pod adresem internetowym www.hurtownialublin.pl, z wykorzystaniem którego Klient może w szczególności złożyć Zamówienie na dostępne Towary

Towar

produkt dostępny w E-hurtowni, mogący stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży

Umowa Sprzedaży

umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., zawarta według postanowień Regulaminu pomiędzy FPH-ALMI a Klientem w drodze potwierdzenia Zamówienia zgodnie z § 3., za pośrednictwem systemu zamówień internetowych E-Hurtowni

Zamówienie

oświadczenie woli Klienta prowadzące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, ze wskazaniem istotnych jej warunków

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

E-hurtownia prowadzi sprzedaż hurtową kwiatów sztucznych, upominków, artykułów dekoracyjnych, zniczy i świec oraz artykułów sezonowych za pośrednictwem sieci Internet.
E-hurtownia dostarcza również bezpłatne usługi świadczone drogą elektroniczną, w szczególności w formie prowadzenia Konta Klienta oraz udostępniania funkcjonalności serwisu, w tym interaktywnego formularza składania Zamówienia.
Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady rejestracji i korzystania z Konta w E-hurtowni, warunki i zasady dokonywania rezerwacji Towaru oraz zasady zawierania Umów Sprzedaży.
Dostęp i użytkowanie E-hurtowni, możliwe jest pod warunkiem dokonania rejestracji na platformie sprzedażowej. Umowa zawierana jest drogą elektroniczną.
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do każdej umowy zawieranej z FPH-ALMI, bez ograniczeń terytorialnych, a także do stosunków przedumownych.
Niniejszy Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przed zawarciem umowy na stronie E-hurtowni, a także – na żądanie Klienta – w taki sposób, który umożliwia pozyskanie przez niego, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego.
Informacje zawarte w E-hurtowni nie są ofertą w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., lecz stanowią zaproszenie do zawarcia umowy. Klient zainteresowany ofertą kontaktuje się z FPH ALMI i negocjuje indywidualne warunki Umowy Sprzedaży.
W celu korzystania z E-Hurtowni i realizacji Zamówienia, muszą zostać spełnione następujące minimalne wymagania techniczne:
a) urządzenie z dostępem do sieci Internet,

b) zainstalowana i zaktualizowana wersja przeglądarki internetowej (np. Internet Explore, Chrome, FireFox, Opera, Safari) z włączoną obsługą niezbędnych aplikacji,

c) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

d) rekomendowana minimalna rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.

Klienta obowiązuje zakaz:
a) dostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;

b) działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami;

c) korzystania z E-hurtowni w sposób zakłócający jej funkcjonowanie lub uciążliwy dla FPH ALMI oraz innych Klientów.

FPH ALMI wskazuje, iż korzystanie z sieci Internet i usług świadczonych drogą elektroniczną może być zagrożone przedostaniem się do systemu teleinformatycznego i urządzenia użytkownika szkodliwego oprogramowania, jak również nieuprawnionym dostępem do danych Klienta, w tym osobowych, przez osoby trzecie. W celu minimalizacji niniejszych zagrożeń, Klient powinien stosować odpowiednie zabezpieczenia techniczne np. z wykorzystaniem programów antywirusowych lub chroniących identyfikację użytkownika w sieci Internet. Klient obowiązany jest również nie ujawniać hasła aktywującego dostęp do Konta osobom trzecim.

§ 2. WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAMÓWIEŃ

Klientem może być wyłącznie firma posiadająca dane dostępowe do platformy E-Hurtowni. W tym celu Klient dokonuje rejestracji poprzez uzupełnienie i wysłanie do FPH ALMI formularza rejestracyjnego.
FPH ALMI wymaga potwierdzenia spełnienia warunku prowadzenia działalności gospodarczej przez Klienta, poprzez podanie numeru identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta w trakcie rejestracji.
Zezwolenie na korzystanie z E-hurtowni przez Klienta następuje po akceptacji zgłoszenia przez FPH ALMI. Powiadomienia takie FPH ALMI prześle Klientowi na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Jeśli rejestrujący się do E-hurtowni nie spełnia warunków określonych niniejszym Regulaminem, FPH ALMI ma prawo odrzucić przesłany formularz rejestracyjny.
Wraz z rejestracją, Klient akceptuje niniejsze ogólne warunki Umowy Sprzedaży, tj. postanowienia Regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych i otrzymanie faktury drogą elektroniczną.
Klient poinformuje FPH-ALMI o błędach we wprowadzonych danych lub zmianie danych podanych podczas rejestracji, kontaktując się niezwłocznie pocztą elektroniczną na adres top w celu ustalenia szczegółów skorygowania tych danych.
FPH ALMI zapewnia Klientowi zakończenie bez podania przyczyny, w każdej chwili, korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną. W tym celu Klient powinien skontaktować się z FPH ALMI pocztą elektroniczną na adres info@topflower.pl
FPH ALMI może wypowiedzieć umowę z Klientem, także poprzez usunięcie Konta Klienta, w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji:
a) naruszenia przez Klienta warunków umowy i Regulaminu,

b) podejmowania przez Klienta działań na szkodę innych Klientów, osób trzecich lub FPH ALMI,

c) gdy FPH ALMI na podstawie przepisów obowiązującego go prawa, ma obowiązek wypowiedzieć umowę.

§ 3. UMOWA SPRZEDAŻY

W celu zawarcia Umowy Sprzedaży należy zalogować się w E-hurtowni, dokonać wyboru Towaru poprzez ich „dodanie” do Koszyka, sposobu płatności i dostawy, postępując zgodnie z wyświetlającymi się komunikatami oraz informacjami dostępnymi w E-hurtowni. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, z zastrzeżeniem, że ich realizacja odbywa się w Dni Robocze.
Minimalna kwota zamówienia to 300 (słownie: trzysta) zł netto.
Klient może modyfikować wprowadzone dane oraz wybór Towaru do momentu użycia przycisku „Zatwierdź”.
Przesłanie Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z FPH ALMI Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, stanowiącej potwierdzenie treści Zamówienia.
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie ich Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar faktury VAT. Klient może je również samodzielnie utrwalić, poprzez automatyczne wygenerowanie pliku z platformy internetowej E-hurtowni.
Umowa Sprzedaży zawierana jest w języku polskim o treści zgodnej z Regulaminem.
FPH ALMI zastrzega, iż może odmówić realizacji Zamówienia, w przypadku gdy Klient nie stosuje zasad niniejszego Regulaminu.
Zamówienie jest skuteczne, jeżeli Klient prawidłowo uzupełni formularz Zamówienia oraz poprawnie poda dane kontaktowe, w tym rzeczywisty adres, na który Towar ma być przesłany. FPH ALMI skontaktuje się z Klientem, gdy dane konieczne do wykonania Zamówienia nie są kompletne lub są nieprawidłowe. Jeżeli skuteczny kontakt z Klientem nie jest możliwy, FPH ALMI ma prawo do anulować Zamówienie.
W wypadku, gdy FPH ALMI nie może wykonać zobowiązania z powodu przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta, FPH ALMI może spełnić Zamówienie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie, informując zarazem Klienta o jego prawie nieprzyjęcia tego Zamówienia i odstąpienia od umowy. Klient może również alternatywnie zażądać: częściowej realizacji Zamówienia, anulowania całości Zamówienia i zwrotu przedpłaty lub wstrzymania realizacji Zamówienia do chwili skompletowania brakującego Towaru.
Maksymalny Czas Realizacji Zamówienia to 5 (słownie: pięć) Dni Roboczych.
Koszty wydania i odebrania Towaru ponosi Klient.

§ 4. CENY PŁATNOŚCI

Ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich, nie zawierają kosztów przesyłki oraz nie zawierają ewentualnych opłat celnych w przypadku dostawy poza granice kraju siedziby FPH ALMI.
Cena Towarów wiążąca Klienta wskazywana jest w podsumowaniu Zamówienia w momencie jego wysłania do FPH ALMI.
Cena dostawy Towarów do Klienta zostanie wskazana w potwierdzeniu Zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 7 niniejszego Regulaminu.
Klient może wybrać jedną z następujących form płatności:
a) płatność „za pobraniem”,

b) płatność przy odbiorze osobistym w siedzibie FPH ALMI,

c) przelew na rachunek bankowy w PLN, należący do FPH ALMI w BANK PEKAO S.A dane do przelewu: FPH ALMI ANETA KARWAT , ELIZÓWKA 65 , 21-003 CIECIERZYN , NR RACHUNKU 08 1240 2470 1111 0011 0294 5738

Klient zobowiązany jest się do dokonania płatności w terminie do 5 (pięciu) dni od momentu zatwierdzenia przez FPH ALMI Zamówienia, pod rygorem odstąpienia przez FPH ALMI od Umowy Sprzedaży.
FPH ALMI prowadzi politykę rabatową dla wybranych zgodnie z kryteriami własnymi, Klientów. W celu ustalenia kryteriów należy kontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail info@topflower.pl
W przypadku gdy realizacja Zamówienia jest niemożliwa lub Klient odstąpi od Umowy Sprzedaży, FPH ALMI może anulować transakcje. W przypadku anulowania transakcji, FPH ALMI zwraca Klientowi, który uiścił zapłatę za Zamówienie z góry, zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni. Niniejsze stosuje się odpowiednio w przypadku, gdy realizacja tylko części Zamówienia nie będzie możliwa, wówczas FPH ALMI może zaproponować Klientowi anulowanie części Zmówienia.

FPH ALMI dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku gdy Zamówienie zostało opłacone przy odbiorze w Hurtowni Stacjonarnej – zwrot należności nastąpi w Hurtowni Stacjonarnej na wyraźne życzenie Klienta.

§ 5. DOSTAWA

Towar nadawany jest w sposób i pod adres wskazany w formularzu Zamówienia. FPH ALMI skontaktuje się z Klientem niezwłocznie, jeżeli źle wypełniony formularz uniemożliwia skuteczne doręczenie Zamówienia.
Klient może wybrać jedną z następujących form dostarczenia Zamówienia: za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – przy Zamówieniach o łącznej wadze 1 paczki, nie przekraczającej 30 kg;
Klient ponosi koszty wysyłki zgodnie z następującym cennikiem dostawy wskazanym w formularzu Zamówienia.
Przy Zamówieniu o wartości wyższej niż 1000 zł netto, koszty przesyłki na terenie Polski pokrywa FPH ALMI.
Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien zrobić to również na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona.

§ 6. ZWROTY

Adres do zwrotu:

FPH ALMI ANETA KARWAT
ELIZÓWKA 65
21-003 CIECIERZYN

Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży w całości lub części, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 3 (trzech) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie. Jeżeli Klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim FPH ALMI przyjęło jego ofertę (anuluje Zamówienie), oferta przestaje wiązać.
Do zachowania ww. terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient zobowiązany jest skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku przesłania przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, FPH ALMI potwierdza jego otrzymanie na adres e-mail, z którego zostało złożone Zamówienia od którego Klient odstępuje. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar na swój koszt niezwłocznie, jednak nie później niż 7 (siedem) dni od dnia, w którym otrzymał od FPH ALMI potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy.
Po otrzymaniu zwracanego Towaru, FPH ALMI niezwłocznie prześle Klientowi korektę faktury VAT na adres dostawy Klienta. Klient zobowiązany jest przesłać podpisaną kopię korekty faktury VAT na adres: ELIZÓWKA 65 – HALA B/20 , 21-003 CIECIERZYN . FPH ALMI zwraca Klientowi równowartość Zamówienia z wyłączeniem kosztów przesyłki, niezwłocznie po otrzymaniu korekty faktury VAT, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni.
Warunkiem skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest odesłanie nieużywanego, niezniszczonego, oryginalnie zapakowanego Towaru.

§ 10. PRAWA AUTORSKIE

Materiały wyświetlane na stronach E-hurtowni, w tym fotografie przedstawiające Towary, są chronione prawem autorskim.
W celu uzyskania zezwolenia na wykorzystanie tych materiałów należy skontaktować się z FPH ALMI drogą elektroniczną na adres e-mail info@topflower.pl

§ 12. POSTAWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r., przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
W przypadku nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, z wyjątkiem postanowień, których treść – po wyłączeniu postanowień nieważnych – nie da się w sposób racjonalny pogodzić z resztą Umowy. Nieważne postanowienia Regulaminu zostaną zastąpione ważnymi postanowieniami, których treść w sposób jak najbardziej zbliżony odpowiadać ich gospodarczemu celowi. Powyższe znajduje odpowiednie zastosowanie także w przypadku częściowej nieważności jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu.
FPH ALMI nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone Klientowi z winy nieumyślnej i odpowiada za szkody w granicach rzeczywistych strat poniesionych przez Klienta.
Okoliczność, że działanie lub zaniechanie FPH ALMI, z którego szkoda wynikła, stanowiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie istniejącego uprzednio zobowiązania, wyłącza roszczenia o naprawienie szkody z tytułu czynu niedozwolonego.
Wszelkie spory FPH ALMI oraz Klient zobowiązują się rozwiązywać działając w dobrej wierze i w poszanowaniu słusznego interesu obu stron, a w przypadku niemożności rozwiązania sporu w sposób polubowny. Sądem właściwym będzie Sąd właściwy dla siedziby FPH ALMI.
Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią całość i zastępują wszelkie wcześniejsze – jeszcze niewykonane lub nierozwiązane – zobowiązania, porozumienia i uzgodnienia ustne lub pisemne w odniesieniu do przedmiotu Regulaminu.

bestsellery